مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-16بين الملل

آغاز مبارزه مسلحانه فلسطینی ها با اشغالگران در کرانه باختری


شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری درگیر شدند و در دو نقطه به سوی نظامیان اشغالگر تیراندازی گسترده ای انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری معا، منابع اسراییلی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه مبارزان مسلح فلسطینی به نیروهای اسراییلی در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی حمله کردند و به شکل گسترده ای به سمت آنها تیراندازی کردند.

فعالان فلسطینی نیز ویدیویی را منتشر کردند که لحظات تبادل آتش را ثبت کرده است.

هنوز از تلفات این حمله مبارزان فلسطینی گزارشی منتشر نشده است.

پیش از این نیز افراد مسلح ناشناس به سمت اردوگاه نظامی وابسته به ارتش رژیم اشغالگر در منطقه عش الغراب در شرق شهر بیت ساحور در استان بیت لحم در کرانه باختری تیراندازی کرده بودند.

شاهدان عینی گفتند :صدای تیراندازی شدیدی امشب در این منطقه به گوش می رسید و تیراندازی به سوی اردوگاه ارتش اسراییلی در این منطقه بود.

این منابع فلسطینی گفت : ارتش اسراییل در حال ارسال تجهیزات زیادی به اردوگاه مذکور است و این نیروها افزون بر شلیک بمب های نورانی،دست به عملیات بازرسی از منطقه زدند.

در همین حال، رییس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین، خطاب به سرویس های امنیتی کرانه باختری گفت که اکنون، لحظه واقعی برای انتقامگیری و پاسخ دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مبارزه مسلحانه فلسطینی ها با اشغالگران در کرانه باختری

آغاز مبارزه مسلحانه فلسطینی ها با اشغالگران در کرانه باختری