مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-16اقتصادي

سهام عدالت یک سرمایه بالای 300 هزار میلیارد تومانی است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مسئولان بازار بورس خیانت کردند و باید دستگاه های نظارتی به شدت به این موضوع ورود کنند.

- بورس تابناک ، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی با اشاره به لزوم تقویت بازار سرمایه و جلب اعتماد دوباره افکار عمومی نسبت به این بازار گفت: بازار بورس و سهام عدالت یکی از مباحث جدی و بزرگ در حوزه بازار سرمایه است، سهام عدالت یک سرمایه بالای 300 هزار میلیارد تومانی است و در دست مردم قرار دارد و اکنون به نوعی شرکت سرمایه گذاری استان ها در حال جمع آوری پول های مردم است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که دولت در بحث بازار بورس تنها به جذب سرمایه اهمیت داد و قیمت ها را هم به صورت واقعی در بورس عرضه نکرد، ادامه داد: مسئولان بازار بورس خیانت کردند و باید دستگاه های نظارتی به شدت به این موضوع ورود کنند، زیرا مردم با اعتماد به مسئولان سرمایه خود را در بخش هایی که آنها اعلام کرده اند، سرمایه گذاری می کنند.

واقعیت ها به مردم اعلام نشده و بازار بورس به هم ریخته و جلب اعتماد عمومی به بازار سرمایه بسیار سخت شده است.

کوچکی نژاد تصریح کرد: مجلس و دولت باید با دقت بیشتری در حوزه سهام عدالت قدم بردارند؛ زیرا پول پرقدرت 300 هزار میلیارد تومانی در دست مردم وجود دارد که اکنون در حال تجمیع آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت یک سرمایه بالای 300 هزار میلیارد تومانی است

سهام عدالت یک سرمایه بالای 300 هزار میلیارد تومانی است