مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-16پزشكي

آغاز واکسیناسیون 400 پاکبان بوشهری


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون 400 نفر از پاکبانان ، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند این سازمان خبر داد.

- مسعود غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفته گذشته کار واکسیناسیون بر علیه کرونا برای 400 نفر از پاکبانان ، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله ها در معرض تهدید ابتلاء به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و طی یک برنامه زمانبندی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بر علیه این ویروس واکسینه می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در طی یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان بر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند اما سعی شده که ابتدا افراد مسن تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با اموزش های لازم به پاکبانان ، از آنها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا ، به مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش در حین کار استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 400 پاکبان بوشهری

آغاز واکسیناسیون 400 پاکبان بوشهری