مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-16سياسي

شماره 105 فصلنامه «فقه» منتشر شد


یکصدو پنجمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «فقه» به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- ، یکصد و پنجمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی فقه مربوط به بهار 1400 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jf.

isca.

ac.

ir نمایه گردید.

واکاوی فقهی و حقوقی اقاله الکترونیکی نوشته امیر احمدی، بررسی تطبیقی معلومیت ثمن در حقوق مدنی ایران و مصر با رهیافتی به مستندات فقهی اثر محمدرسول آهنگران و لقمان رضانژاد، به کارگیری قضات غیر جامع الشرائط و دامنه اختیارات آنان به قلم سیدضیاء مرتضوی و تأثیر بهبود بر کاهش میزان دیه آسیب های جنایی در فقه و قانون مجازات اسلامی ایران؛ خلأها و چالش ها اثر سعید نظری توکلی و محمدجعفر صادق پور از جمله مقالات این شماره است.

همچنین بررسی فقهی نظریه اتصال و امتزاج در تصفیه آب های آلوده نوشته مهدی عرفانیان، محمد جعفری هرندی و سیدعلی حسینی، بازخوانی مبانی فقهی دیه منفعت شنوایی در افرادِ دارای یک گوش شنوا (تأملی در مبانی ماده 683 قانون مجازات اسلامی) به قلم امین سلیمان کلوانق و سیدمحمدجواد وزیری فرد و محمد نوذری فردوسیه فقه پزشکی؛ چیستی، چرایی و چگونگی اثر محمدعلی قاسمی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 105 فصلنامه «فقه» منتشر شد

شماره 105 فصلنامه «فقه» منتشر شد