مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16اجتماعي

استقرار نظام نظارت برای جلوگیری از افت یادگیری در دوران کرونا


استقرار نظام نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در آموزش مجازی به منظور جلوگیری از افت یادگیری در دوران کرونا بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده اند و در مقابل مشاغلی که نیازمند سطوح بالاتری از تخصص و مهارت هستند (نظیر مدیریت و کارفرمایی، فناوری اطلاعات، امور مالی و بیمه و آموزش) متحمل آسیب کمتری بوده اند.

بنابراین در آینده ای نه چندان دور شاهد تغییر مشاغل، از بین رفتن برخی مشاغل و ایجاد مشاغلی جدید و مبتنی بر نیازهای جامعه خواهیم بود.

رییس دانشگاه الزهرا افزود: بر این اساس، موسسات آموزش عالی که تعلیم و تربیت سرمایه ی انسانی جامعه را بر عهده دارد، باید نظام آموزشی خود را به گونه ای بنا نهند که علاوه بر تقویت شایستگی های عمومی جهت تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد، دارای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و اهل کار جمعی، پاسخگوی تحولات جامعه هم باشد و در این میان تقویت تخصص و توانمندی ها در زمینه فناوری های نوین نظیر فناوری های سبز، داده و هوش مصنوعی، مهندسی و پردازش ابری، فروش/بازاریابی و تولید محتوا، توسعه محصول، فرهنگ سازی در جامعه، مراقبت اقتصادی و .

امری ضروریست.

لزوم تنوع بخشی به شیوه های آموزش وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخگویی به این نیازها و همگامی نظام آموزشی با تحولات اخیر، مستلزم تحول در محتوای درسی و نیز تنوع بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نظام نظارت برای جلوگیری از افت یادگیری در دوران کرونا

استقرار نظام نظارت برای جلوگیری از افت یادگیری در دوران کرونا