مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-16پزشكي

جهادگران البرزی 6 میلیون و 750 هزار تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند


حسین صفری، مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه گزارش عملکرد این گروه جهادی در اردیبهشت امسال پرداخت و اظهار کرد: - مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: جهادگران این گروه جهادی در اردیبهشت ماه 6 میلیون و 750 هزار تومان برای حمایت از خانواده های نیازمند جمع آوری کردند.

حسین صفری، مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه گزارش عملکرد این گروه جهادی در اردیبهشت امسال پرداخت و اظهار کرد: هدف گذاری اقدامات ما در اردیبهشت در حوزه حمایت مالی از کودکان سرطانی و حمایت از کارگاه های کارآفرینی و زنان سرپرست خانوار بود.

صفری با بیان اینکه در اردیبهشت علاوه بر بازارچه خیریه و پویش 555 را برگزار کردیم، گفت: به همت اعضای گروه جهادی و مشارکت خیرین مبلغ 6 میلیون و 750 هزار تومان جمع آوری و به حساب خیریه واریز شد.

مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: از همه کسانی که در این امر خداپسندانه ما را یاری کردند، تشکر می کنیم و امیدواریم یاری خیرین برای حمایت از مستضعفان و خانواده های نیازمند ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران البرزی 6 میلیون و 750 هزار تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند

جهادگران البرزی 6 میلیون و 750 هزار تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند