مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16پزشكي

ویروس هندی وارد کاشان نشده است/ زدن واکسن به معنای عدم رعایت پروتکل ها نیست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ویروس هندی هنوز وارد کاشان نشده و ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد اما تا به امروز چنین فرد مبتلا به ویروس هندی در کاشان را نداشته ایم.

- مهدی دلاوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان این که نسبت به 2 هفته پیش شرایط و وضعیت کرونا در کاشان بهتر است، اظهار کرد: الگوی کاهشی را به صورت پیوسته و ثابت نداریم یعنی به آن تندی که آمار کرونا بالا رفت با همان شیب سیر نزولی را نداشتیم اما در کل الگوی کاهشی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به این که همچنان تهدید موج های جدید وجود دارد، افزود: ویروس هندی هنوز وارد کاشان نشده و ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد اما تا به امروز چنین فرد مبتلا به ویروس هندی در کاشان را نداشته ایم.

وی ادامه داد: وقتی ویروسی وارد کشور شده باشد احتمال گسترش وجود دارد؛ به طور پیوسته افرادی که مسافر باشند و ارتباطی داشته باشند رصد می کنیم و شرایط تحت کنترل است، که مورد ویروس هندی نداشته باشیم اما با توجه به اینکه قدرتی که ویروس در گردش دارد احتمال ورود ویروس هندی غیرممکن نیست.

دلاوری با بیان این که امیدواریم پیک های بعدی مواجه نشویم و روند کاهشی را به همراه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد 80 سال به بالا اواخر آن را طی می کنیم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس هندی وارد کاشان نشده است/ زدن واکسن به معنای عدم رعایت پروتکل ها نیست

ویروس هندی وارد کاشان نشده است/ زدن واکسن به معنای عدم رعایت پروتکل ها نیست