مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-16بين الملل

سازمان همکاری اسلامی امروز نشست درباره فلسطین برگزار می کند


کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی امروز (یکشنبه) نشستی فوق العاده در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو برای تحولات فلسطین به ویژه در قدس و غزه به صورت مجازی برگزار می کند.

- سازمان همکاری اسلامی امروز میزبان نشستی درباره فلسطین است کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی امروز (یکشنبه) نشستی فوق العاده در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو برای تحولات فلسطین به ویژه در قدس و غزه به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الحره، این نشست با درخواست عربستان و در پی بالا شدت تنش ها در منطقه برگزار می شود.

فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر خارجه عربستان ریاست این نشست را برعهده خواهد داشت.

این نشست همزمان با درگیری ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی که از اول ماه مه آغاز شده و شدیدترین آنها در طول چند سال گذشته بوده، برگزار می شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره نخست وزیری اش رو به پایان است، روز شنبه تاکید کرد: عملیات نظامی اسراییل در غزه تمام نشده و تا زمانی که لازم باشد ، ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو افزود: اسراییل با تمام قدرت به این حملات ادامه می دهد.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز شنبه در گفتگویی تلفنی با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و نتانیاهو به شدت نسبت به افزایش خشونت ها در اراضی اشغالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همکاری اسلامی امروز نشست درباره فلسطین برگزار می کند

سازمان همکاری اسلامی امروز نشست درباره فلسطین برگزار می کند