مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-16اقتصادي

اوج گیری بیماری کرونا در اهواز در دو هفته آینده


اگر دید و بازدیدها و نشست های خانوادگی افزایش یابد، قطعا در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در اهواز خواهیم بود.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اگر دید و بازدیدها و نشست های خانوادگی افزایش یابد، قطعا در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در اهواز خواهیم بود.

امرالله مردانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر دید و بازدیدهای ایام اخیر بر وضعیت شیوع کرونا در اهواز اظهار کرد: 60 درصد موارد ابتلای افراد به کرونا در اهواز به دلیل دید و بازدیدها و نشست های خانوادگی است.

وی با اشاره به روند انجام دید و بازدیدها در ایام عید فطر افزود: اگر دید و بازدیدها و نشست های خانوادگی افزایش یابد، قطعا در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در اهواز خواهیم بود.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: فعلا نمی توانیم در خصوص وضعیت شیوع کرونا در اهواز در پی دید و بازدیدهای ایام عید فطر اظهار نظر کنیم اما هرگاه بازارها شلوغ شود و رفت و آمدهای خانوادگی اتفاق بیافتد و نشست های خانوادگی افزایش یابد، قطعا آمار ابتلای افراد به کرونا نیز افزایش خواهد یافت.

مردانی ادامه داد: اگر مردم در ایام عید فطر به دید و بازدید رفته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده باشند، قطعا شاهد افزایش آمار ابتلا خواهیم بود و دید و بازدیدها و بازارهای شلوغ اهواز، نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری بیماری کرونا در اهواز در دو هفته آینده

اوج گیری بیماری کرونا در اهواز در دو هفته آینده