مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-15سياسي

پیشرفت 87 درصدی ساختمان بیمارستان فردیس


فرماندار فردیس با بیان اینکه تلاش می کنیم بیمارستان فردیس را تا هفته دولت در شهریور ماه افتتاح کنیم، گفت: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود 160 تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به 260 تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی سی یو و سی سی یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس با بیان اینکه تلاش می کنیم بیمارستان فردیس را تا هفته دولت در شهریور ماه افتتاح کنیم، گفت: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود 160 تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به 260 تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی سی یو و سی سی یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند ساخت بیمارستان فردیس گفت: ساخت بیمارستان فردیس با اعتبارات سفر رییس جمهور در سال 95 به استان البرز آغاز شد و از روز کلنگ زنی تا نیمی از پروژه به خوبی پیش رفت اما در ادامه کار بخاطر تحریم ها و کمبود منابع مالی، مشکلات جدی پیش آمد که باعث رکود و کندی در پیشرفت کار شد.

وی ادامه داد: با پیش آمدن بحث کرونا و با توجه به اینکه شهرستان فردیس با تراکم جمعیت بالا هیچ تخت بیمارستانی دولتی ندارد، لزوم تکمیل بیمارستان چند برابر شده و موضوع به جد پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 87 درصدی ساختمان بیمارستان فردیس

پیشرفت 87 درصدی ساختمان بیمارستان فردیس