مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-15سياسي

بهرەبرداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از آماده بهره برداری بودن اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از آماده بهره برداری بودن اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت کردستان خبر داد.

یعقوب گویلیان در بازدید از این مجتمع اظهار کرد: این طرح علی رغم آماده بودن برای بهره برداری به دلیل مشکلاتی مسکوت مانده بود که با رایزنی مشکلات آن برطرف و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به وجود پتانسیل های لازم در حوزه گردشگری سلامت در استان افزود: مجتمع دانژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی به میزان یک میلیارد و 900 میلیون تومان احداث شده است.

گویلیان زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری سلامت در کردستان را با توجه به همجواری با منطقه شمال عراق مناسب ارزیابی و عنوان کرد: این طرح با حجم سرمایه گذاری حدود 10 میلیارد تومان زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 30 نفر بصورت مستقیم را فراهم خواهد ساخت.

وی رفع مشکلات و موانع طرح های گردشگری را از برنامه های معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان برشمرد و گفت: این اداره کل آماده همکاری و حمایت از بخش های خصوصی توانمند در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرەبرداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان

بهرەبرداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان