مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-15بين الملل

همه مردم فلسطین دربرابر اسراییل اسلحه به دست گیرند


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنانی گفت که «ملت فلسطین در همه صحنه ها برای مقابله با دشمن متحد شده و با قدرت پشت مقاومتی قرار دارند که سپر و محافظ آنان است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از فلسطین الآن، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی تأکید کرد که گردان های عزالدین القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت، ابتکارها و مدیریت صحیح نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

برهوم در ادامه توضیح داد: مقاومت و گردان های القسام در تقابل با دشمن بزدل بی نظیر بودند و محاسبات آنان را برهم زدند و مقاومت کاری کرده که افکار عمومی در اراضی اشغالی و جهان علیه رژیم صهیونیستی (متحد) شده است .

سخنگوی حماس گفت: تل آویو پایتخت تصمیم سازی های رژیم صهیونیستی، اکنون میدان جنگ میان القسام و دشمن شده است.

جبهه های باز با دشمن و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است .

گفتنی است که مقاومت طی 6 درگیری که آغاز آن توسط صهیونیست ها کلید خورد، ده ها موشک به سوی تل آویو مرکز سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی روانه کرده است.

موشک هایی که با برخورد به اماکن مهم صهیونیست ها خواب را به طور شبانه روزی از چشم آنان ربوده و باعث شده تا اشغالگران صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مردم فلسطین دربرابر اسراییل اسلحه به دست گیرند

همه مردم فلسطین دربرابر اسراییل اسلحه به دست گیرند