مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-15اقتصادي

آمریکا درباره خاموشی های تابستان هشدار گرفت


سازمان پایایی برق آمریکای شمالی (NERC) هشدار داد کمبود انرژی در تابستان امسال که پیش بینی می شود دمای هوا بالاتر از حد معمول باشد، احتمالا باعث خاموشی در کالیفرنیا، - سازمان پایایی برق آمریکای شمالی (NERC) هشدار داد کمبود انرژی در تابستان امسال که پیش بینی می شود دمای هوا بالاتر از حد معمول باشد، احتمالا باعث خاموشی در کالیفرنیا، تگزاس، نیوانگلند و قسمتهای مرکزی آمریکا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان اعلام کرد موج گرمای شدید در کالیفرنیا یکی از بزرگترین نگرانیهاست و 11 گیگاوات ترانسفر اضافی در ساعات پایانی عصر برای جبران کاهش تولید خورشیدی نیاز است در حالی که در یک روز معمولی تنها یک گیگاوات نیاز است.

یک گیگاوات برق می تواند برق یک میلیون خانه آمریکایی را تامین کند اما در طول یک روز تابستانی داغ که استفاده از کولرها افزایش پیدا می کند، تنها پاسخگوی مصرف 200 هزار خانه است.

طی یک سال گذشته شرایط کم سابقه، بخش انرژی را به چالش کشیده که شامل پاندمی ویروس کرونا، فصل طوفانهای گرمسیری تاریخی، گرمای شدید و آتش سوزیهای طبیعی در غرب، سرمای شدید و یخ بستن خط لوله گاز طبیعی در تگزاس و حملات سایبری مختل کننده فعالیت بزرگترین شبکه خط لوله سوخت رسانی آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درباره خاموشی های تابستان هشدار گرفت

آمریکا درباره خاموشی های تابستان هشدار گرفت