مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-15بين الملل

صهیونیست های تل آویو با برپایی تظاهرات خواستار پایان درگیری شدند


صهیونیست ها با تجمع در مرکز تل آویو و به دست گرفتن بنرهایی همچون «نبرد را متوقف کنید» خواستار پایان درگیری با مقاومت فلسطین و حماس شدند.

- ، رسانه های اراضی اشغالی شامگاه شنبه از تظاهرات صدها تن از شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو با هدف پایان دادن به جنگ با نوار غزه خبر دادند.

طبق گزارش ها، صهیونیست ها با تجمع در تل آویو و به دست گرفتن بنرهای نبرد را متوقف کنید ، خواستار پایان درگیری خونین با مقاومت فلسطین و حماس شدند.

گفتنی است که درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر صهیونیستی به مدت 6 روز و پس از پایان مهلت مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان رفتار وحشیانه این رژیم در قدس اشغالی بویژه مسجدالاقصی کلید خورد.

طی 6 روز گذشته و از زمان آغاز درگیری ها میان تل آویو و غزه نیروهای مقاومت با حضور قدرتمند در عرصه درگیری ها با دشمن اشغالگر، ضربات موشکی و پهپادی سختی را به این رژیم وارد کردند، ضرباتی که دهه هاست محور مقاومت و حتی مردم فلسطین هم مشابه آن را به خود ندیده بودند.

طی این 6 روز اهداف مهم تاسیساتی رژیم صهیونیستی از جمله منبع سوخت عسقلان و همچنین خطوط گازی آنابیب این رژیم که در سواحل تل اویو قرار دارد، مورد هدف پهپادهای انتحاری شهاب گردان های قسام، شاخه نظامی حماس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست های تل آویو با برپایی تظاهرات خواستار پایان درگیری شدند

صهیونیست های تل آویو با برپایی تظاهرات خواستار پایان درگیری شدند