مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-15ورزشي

بازگشت کارخانه به والیبال ملی با خدمات خاص! / پایان فاصله 15ساله با داورزنی


پنج قهرمانی با صنام و چهار قهرمانی با پیکان.

قهرمانی با بانک سرمایه و متین ورامین در لیگ برتر والیبال و سومی جوانان جهان؛ چندین دوره هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران و قهرمان نوجوانان و جوانان آسیا؛ مصطفی کارخانه تنها مربی ایرانی والیبال با چنین دامنه ای از حضور در تیم های مختلف داخلی و رده های ملی است و اگر مرحوم حسین معدنی آنقدر زود پر نمی کشید، رفته رفته موفقیت های بزرگ تری رقم می زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مصطفی کارخانه از دوره ریاست محمدرضا یزدانی خرم در والیبال ایران رشد کرد؛ او جزو معدود مربیانی بود که با سن کمتر نسبت به مربیانی مثل امیر حیدری، مسعود صالحیه، محمد حیدرخان، یدالله کارگر پیشه و نام های محدود دیگر که خود سابقه بازی در تیم ملی داشتند، فرصت عرض اندام در دوران فعالیت یزدانی خرم پیدا کرد.

کارخانه محصول کارخانه فکری و فنی یزدانی خرم بود؛ او نه فقط بازیکنان جوان و آینده دار والیبال مثل محمد ترکاشوند را رشد داد که در صنام و تیم های نظامی دیگر تحول و پدیده ای در مربیگری محسوب می شد؛ از طرفی همانی از دیدگاه مذهبی بود که یزدانی خرم برای استفاده در والیبال انتظارش را داشت.

او برآمده از تربیت نظامی و محافظه کار از همان دوره ای که محمدرضا داورزنی مدیرعاملی باشگاه صنام را یدک می کشید، همکاری با داورزنی را هم شروع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارخانه به والیبال ملی با خدمات خاص! / پایان فاصله 15ساله با داورزنی

بازگشت کارخانه به والیبال ملی با خدمات خاص! / پایان فاصله 15ساله با داورزنی