مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-15اقتصادي

کاهش 12 درصدی تردد در جاده های خوزستان در ایام عید فطر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 12 درصدی تردد در جاده های خوزستان در ایام عید فطر، نسبت به پیش از آغاز محدودیت ها خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 12 درصدی تردد در جاده های خوزستان در ایام عید فطر، نسبت به پیش از آغاز محدودیت ها خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، از ساعت 14 سه شنبه هفته گذشته تا ساعت 12 ظهر امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه، تردد در همه شهرهای قرمز، نارنجی و زرد ممنوع بود.

وی افزود: در این بازه زمانی، تردد یک میلیون و 965 هزار و 270 خودرو در جاده های خوزستان ثبت شد که این میزان نسبت به سه روز پیش از آغاز محدودیت تردد، کاهش 12 درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از کل تردد انجام شده در جاده های خوزستان، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین 21 درصد است و باقی ترددها مربوط به خودروهای سواری است.

بهرامی نیا با اشاره به پرترددترین محورها افزود: بیشترین تردد در جاده های رفت و برگشت ماهشهر- بندر امام خمینی(ره)، اهواز - شوش و سه راهی آغاجاری- بهبهان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی تردد در جاده های خوزستان در ایام عید فطر

کاهش 12 درصدی تردد در جاده های خوزستان در ایام عید فطر