مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-15پزشكي

درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا برای سالمندان خراسان جنوبی


رایزنی و مطالبه گری برای افزایش سهمیه واکسن کرونا با توجه به جمعیت بالای سالمندان در استان از طریق وزارت بهداشت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری بعد از ظهر امروز 25 اردیبهشت در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی کادر درمان، فرمانداران، بسیج، هلال احمر، اصناف، رسانه ها و.

 سیر صعود شیوع کرونا در پیک چهارم متوقف و شاهد شیب نزولی آن هستیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی برای روند واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند؛ مطالبه گری و رایزنی مناسب برای افزایش سهمیه واکسن کرونا برای خراسان جنوبی با توجه به جمعیت بالای سالمند در استان از طریق وزارت بهداشت پیگیری شود.

ملانوری در ادامه ضمن تشکر از اصناف که علی رغم آسیب های اقتصادی که متحمل شدند همراهی بسیار خوبی در رعایت مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی داشتند، گفت: براساس آخرین رنگ بندی، هیچ شهر خراسان جنوبی در وضعیت قرمز نیست و امیدواریم روند کاهش ابتلاءها تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نگرانی برخی از والدین برای حضوری برگزارشدن امتحانات پایه دوازدهم و نهم، گفت: حوزه های امتحانات به دو برابر افزایش یافته است تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا برای سالمندان خراسان جنوبی

درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا برای سالمندان خراسان جنوبی