مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-15فرهنگي

راه اندازی تاکنون 70 باب باشگاه کتابخوانی در مهریز


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از افتتاح نخستین باشگاه کتیبه کتاب و کتابخوانی در روستای سریزد این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 70 باب باشگاه کتابخوانی روستایی و شهری در مهریز راه اندازی شده است.

- محمد حسن زارعیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: نخستین باشگاه کتیبه کتاب و کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سریزد مهریز افتتاح شد.

وی با بیان این که تاکنون 70 باشگاه کتاب و کتابخوانی در مناطق روستایی و شهری راه اندازی شده است، افزود: در مناطق روستایی بیش از 10 باشگاه و در مناطق شهری 60 باشگاه با پیگیری اداره اشاد اسلامی مهریز ایجاد شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز عضویت 950 نفر از کودکان و نوجوانان مهریزی را از جمله ویژگی های باشگاه های کتابخوانی در این شهرستان دانست و گفت: مهمترین اهداف باشگاه کتاب و کتابخوانی تشکیل هسته های مطالعه کتاب و کتابخوانی به منظور کمک به افزایش سرانه مطالعه  میان کودکان و نوجوانان است.

زارعیان تصریح کرد:  آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط های مختلف کتاب از جمله کتابخانه، کتابفروشی ها، جلسات کتابخوانی، از اهداف اجتماعی باشگاه کتاب و کتابخوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تاکنون 70 باب باشگاه کتابخوانی در مهریز

راه اندازی تاکنون 70 باب باشگاه کتابخوانی در مهریز