مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-15اقتصادي

چاه اکتشاف نفت در گمیشان به عمق 1900 متری رسید


چاه اکتشاف نفت در گمیشان به عمق هزار و 900 متری رسید.

- ، هادی حق شناس عصر شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژهای جاده ای و اقتصادی در شهرستان کردکوی اظهارکرد: پروژه اکتشاف نفت و گاز در گمیشان، که تاکنون هزار و 900 متر از حفاری سه هزار متری آن انجام شده، زمینه ایجاد صنایع نفت و گاز را در استان خواهد بود.

استاندار گلستان افزود: ایجاد بندر در غرب استان با محوریت واردات چوب و دان مرغداری ها، بسیاری از هزینه های استان را کاهش می دهد.

وی بیان کرد: اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده با رعایت الزامات محیط زیستی و مصوبه ستاد ملی احیای تالاب ها برای احیای خلیج گرگان، می تواند آینده بهتری را در غرب استان رقم بزند.

حق شناس همچنین با اشاره به تصویب منطقه آزاد اینچه برون، گفت: منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گلستان، به عنوان تنها منطقه آزاد بلامعارض کشور با وسعت 12 هزار و 400 هکتار و دومین منطقه آزاد متصل به ریل می تواند نقش منحصر به فردی در صنعتی شدن کشاورزی استان داشته باشد.

وی با اشاره به کلنگ زنی میدان بار کردکوی، بیان کرد: ساخت میدان بار در کردکوی با توجه به تنوع تولید 92 محصول زراعی و باغی در استان به بسته بندی و توزیع محصولات کشاورزی در غرب استان کمک ویژه ای می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه اکتشاف نفت در گمیشان به عمق 1900 متری رسید

چاه اکتشاف نفت در گمیشان به عمق 1900 متری رسید