مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-15سياسي

نقد رییس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه به طرح بانکداری کشور


رییس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم در جلسه نقد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران به شرح ارتباط این طرح با سیاست اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری پرداخت.

- ایسنا/قم رییس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم در جلسه نقد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران به شرح ارتباط این طرح با سیاست اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری پرداخت.

دکتر احمدعلی یوسفی در نشست بررسی و نقد طرح بانکداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی به مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی دقیقی در مورد این طرح صورت گرفته و بر روی ماده به ماده آن کار علمی و فقهی جدی انجام شده که ارائه داده شده و از طریق حوزه نیز اقداماتی در حال صورت گرفتن است.

وی افزود: ضمن تشکر تنظیم کنندگان این طرح که بی شک برای حل مشکلات مردم ارائه شده یک سری مواردی وجود دارد که نباید از آن ها صرف نظر کرد؛ یکی از آن موارد این است که در این طرح ساختار معیوب بانک های موجود تأیید و تصویب شده و کار خاصی در جهت تحول آن ها انجام نشده است.

یوسفی ادامه داد: مورد دوم عدم توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی مانند عدالت محوری و مردم بنیانی است؛ اگرچه این طرح مدعی پیروی از اقتقصاد مقامتی است اما وجود این مشکلات در آن نشان دهنده عدم موفقیت در این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد رییس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه به طرح بانکداری کشور

نقد رییس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه به طرح بانکداری کشور