مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-15سياسي

لزوم شکل گیری سازمان مسئولیت های اجتماعی در کرمان


نیاز است که یک سازمان قوی و مستحکم به نام سازمان مسئولیت های اجتماعی در استان شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند امروز در دیدار هیئت رییسه شورای هماهنگی  روابط عمومی ها ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته ارتباطات اظهار داشت:   روابط عمومی و اطلاع رسانی کار سختی است.

استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان به دلیل ظرفیت هایی که دارد، می تواند پایلوت در حوزه ارتقاء  روابط عمومی در حوزه های مختلف در کارآمدتر کردن روابط عمومی ها نقش موثری ایفا کند و امیدواریم این شورا اقدامات هدفمندی در این زمینه انجام دهد.

وی تصریح کرد: حوزه روابط عمومی تنها حوزه انتشار و انعکاس اخبار بی روح یک اداره نیست بلکه یک نوع جهت دهی، سازماندهی فعالیت ها، مشاوره به مدیران در نحوه مواجهه کاری خودشان با گروه های هدف و افکار عمومی است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید به زیرمجموعه خود در روابط عمومی ها آموزش های لازم را بدهید، بیان داشت: دیگر اخبار محرمانه ای وجود ندارد و به نظر من اگر امروز چیزی به صلاح نیست گفته شود اصلا نباید بیان شود و امروز همه چیز به صورت شفاف است.

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان به خوبی در کشور و جهان معرفی نشده است، ابراز داشت: به نظر من 20 درصد استان کرمان به کشور و جهان معرفی شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری سازمان مسئولیت های اجتماعی در کرمان

لزوم شکل گیری سازمان مسئولیت های اجتماعی در کرمان