مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-15سياسي

شهید خراسانی مقدم از نخبگان برجسته عرصه جهاد و شهادت بود


شهدا تربیت یافته فرهنگ عاشورایی هستند و شهید میر جعفر خراسانی مقدم نیز با رشادت های خود در جبهه های جنگ نشان داد نخبه میدان نبرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهدا مظهر قدرت ایران هستند و امروزه دشمن علاوه بر اینکه از قدرت نظامی ما در هراس است، از روحیه انقلابی گری و شهادت طلبی جوانان ما نیز احساس خطر می کند.

فرمانده سابق سپاه عاشورا به توصیف شخصیت و اخلاق برجسته شهید میر جعفر خراسانی مقدم پرداخت و گفت: این شهید بزرگوار تربیت یافته مخلص و با غیرت مسجد و محافل معنوی و مذهبی بود و از او در جبهه های جنگ به عنوان مظهر شجاعت و دلاوری یاد شده است.

سردار کریمیان شهید خراسانی مقدم را نخبه جنگ و مجاهدت عنوان کرد و افزود: این شهید سر افراز علاوه بر گذراندن دوره های مختلف و تخصصی نظامی، از شاگردان برجسته شهید چمران نیز بود و علم و درایت او در جبهه های جنگ نه تنها در شهر اردبیل بلکه در کشور و حتی جهان اسلام نیز همچون ستاره ای درخشید.

سخنران مراسم یادواره شهید شاخص استان اردبیل، شهید میر جعفر خراسانی تصریح کرد: این شهید دلاور لباس ساده رزم و جهاد بسیجی را به لباس فاخر دنیوی ترجیح داده و با روحیه انقلابی خود در جبهه های جنگ خوش درخشید به طوری که بسیاری از فرماندهان از او به عنوان قهرمان عملیات های مختلف 8 سال دفاع مقدس نام می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید خراسانی مقدم از نخبگان برجسته عرصه جهاد و شهادت بود

شهید خراسانی مقدم از نخبگان برجسته عرصه جهاد و شهادت بود