مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-15سياسي

خبرنگاران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان خواستار در اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت دریافت واکسن کرونا شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان خواستار در اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت دریافت واکسن کرونا شد.

وحید نیشابوری در این دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به قرار گرفتن رسانه ها در گروه اول مشاغل که باید حتی در وضعیت قرمز کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار داشت: با توجه به ضرورت شغلی و حضور مستمر خبرنگاران در برنامه های مختلف جهت تهیه خبر و گزارش و ارتباط نزدیک با آحاد جامعه و بخصوص کانون های پر ریسک ابتلا به کرونا، امکان سرایت و درگیری همکاران رسانه ای به بیماری کرونا بسیار زیاد است.

وی افزود: این شرایط می طلبد تا با قرار دادن این صنف در اولویت گروه دوم دریافت واکسن کرونا، ضمن حفظ سلامت خبرنگاران، بتوانند به انجام رسالت خطیر خود بپردازند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه ابتلای بسیاری از اهالی رسانه به کرونا و درگذشت تعدادی از خبرنگاران ناشی از این بیماری را گواه پرریسک بودن شغل خبرنگاری دانست و اظهار داشت: به همین دلیل از ستاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

خبرنگاران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند