مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-15ورزشي

نویدکیا: با آرامش راه خود را ادامه می دهیم/ فردا روز سختی خواهیم داشت


سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم مس در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی را کسب نکرده است اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی برد و سبب نمی شود که ما این تیم را به خوبی آنالیز نکنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در فصل جاری دو مرتبه مقابل مس رفسنجان به میدان رفتیم و به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم، مس رفسنجان  از ابتدای فضل فوتبال خوبی را ارائه می دهد.

  سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد:این تیم از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد و توانسته اند فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذراند؛ تیم مس در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی را کسب نکرده است اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی برد و سبب نمی شود که ما این تیم را به خوبی آنالیز نکنیم، قطعا فردا روز سختی را پشت سرخواهیم گذاشت و باید با تلاش مضاعف وارد زمین شویم.

وی، تشریح کرد: برای بازی به تمرکز بالایی نیاز داریم و اگر نتوانیم این موضوع را عملی کنیم قطعا به مشکل برخواهیم خورد و امتیاز این دیدار را از دست خواهیم داد.

نویدکیا، در خصوص اتفاقات رخ داده در لیگ برتر انگلستان و حواشی دیدار منچستر و لیورپول و تشابه آن به دیدار پرسپولیس و سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویدکیا: با آرامش راه خود را ادامه می دهیم/ فردا روز سختی خواهیم داشت

نویدکیا: با آرامش راه خود را ادامه می دهیم/ فردا روز سختی خواهیم داشت