مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-15سياسي

چهره ها و شعارهای داوطلبان ریاست جمهوری+ جدول


داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 5 روز فرصت داشتند تا برای کاندیداتوری ثبت نام کنند؛ در این 5 روز چهره های شاخص سیاسی با شعارها و برنامه های متفاوت و متنوعی به میدان آمدند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز سه شنبه، 21 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ساعت 18 امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400 (به مدت 5 روز) ادامه داشت.

  اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست های ارزی را از برنامه های خود اعلام می کردند، با این حال حضور معاون اول دولت فعلی، رییس کل بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاندیداتوری در این میان جالب توجه است.

  * پیشتازی دولتمردان فعلی برای ریاست جمهوری از دولتمردان فعلی، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاندیداتوری ثبت نام کردند.

به این افراد می توان برخی دولتمردان سابق و چهره های نزدیک به روحانی از جمله عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی را هم اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ها و شعارهای داوطلبان ریاست جمهوری+ جدول

چهره ها و شعارهای داوطلبان ریاست جمهوری+ جدول