مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-15پزشكي

استفاده از ماسک برای حضور درامتحانات پایه نهم و دوازدهم ضروری است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استفاده از ماسک برای حضور در امتحانات پایه نهم و دوازدهم برای دانش آموزان و تمامی عوامل اجرایی مدرسه ضروری است.

- ابراهیم شکیبا بعد از ظهر امروز در گفتگو با مبنی بر برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس باید رعایت برخی نکات بهداشتی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: مسئولین مدارس بر اساس دستورالعمل های بهداشتی قبل و بعد از هر امتحان نسبت به گندزدایی محل آزمون باید اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از ماسک برای دانش آموزان و تمام عوامل اجرایی مدرسه الزامی است و خانواده ها باید از قبل در جریان این موضوع قرار گیرند، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک سه لایه برای کارکنان و مراقبین مراکز امتحانی الزامی است.

شکیبا با تاکید بر اینکه باید از بزرگترین فضاهای موجود برای انتخاب مرکز آزمون و حضور دانش آموزان استفاده شود، گفت: صابون مایع و محلول ضدعفونی کننده دست به مقدار کافی و متناسب باید تأمین شده و فاصله گذاری مناسب بین دانش آموزان یعنی 2 متر رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک برای حضور درامتحانات پایه نهم و دوازدهم ضروری است

استفاده از ماسک برای حضور درامتحانات پایه نهم و دوازدهم ضروری است