مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-15اقتصادي

جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق مطالبه مردم سنندج برای تامین آب شرب است


مطالبه و نیاز مردم سنندج جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق برای تأمین آب شرب است و شرکت آبفا کردستان هم این درخواست بحق را دنبال کرده و می کند و برای تحقق هرچه سریعتر این پروژه مصمم است.

- علیرضا تخت شاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: به دنبال سرعت بخشی به اجرای پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج با هدف بهره مندی مردم این شهرستان از آب با کیفیت تر هستیم و این موضوع به جد دنبال می شود.

وی بیان کرد: نتیجه پیگیری های انجام گرفته تاکنون تأمین 50 درصد لوله های مورد نیاز اجرای این پروژه است و طی رایزنی هایی که با شرکت مهندسی آبفا کشور داشته ایم درخواست و پیگیری برای تسریع در اجرای پروژه انجام شده و امیدواریم با حسن نظر مسئولان این امر محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مطالبه و نیاز مردم سنندج جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق برای تأمین آب شرب است شرکت آبفا کردستان هم این درخواست بحق را دنبال کرده و می کند و برای تحقق هرچه سریعتر این پروژه مصمم هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در خصوص پروژه اجرای فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با توجه به گزارشات آب نیرو در این جلسه مبنی بر پیشرفت 64 درصدی پروژه مقرر شد در صورت تأمین منابع مالی پروژه تا پایان سالجاری فاز دوم این پروژه وارد مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق مطالبه مردم سنندج برای تامین آب شرب است

جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق مطالبه مردم سنندج برای تامین آب شرب است