مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-15سياسي

زهرا شجاعی: حضورم براساس تکلیف تاریخی است


داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورم در این مقطع تاریخی، نه نمادین و نه تشریفاتی و نه از سر قدرت طلبی، بلکه براساس تکلیف و اقدام هوشمندانه جبهه اصلاحات ایران است.

- داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورم در این مقطع تاریخی، نه نمادین و نه تشریفاتی و نه از سر قدرت طلبی، بلکه براساس تکلیف و اقدام هوشمندانه جبهه اصلاحات ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شجاعی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقد به اصلاحات، پای بند به اصول انقلاب اسلامی، حامی تحول و باورمند به شایسته سالاری و محو هرگونه تبعیض قومی، مذهبی و جنسیتی هستم.

وی افزود: حضورم در این مقطع تاریخی، نه نمادین و نه تشریفاتی و نه از سر قدرت طلبی، بلکه براساس تکلیف و اقدام هوشمندانه جبهه اصلاحات ایران و پیشنهاد اعضای محترم آن نهاد اجماع ساز در معرفی بانوان و درخواست ارائه برنامه، جهت بررسی و ارزیابی آن صورت گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: پا به این عرصه گذاشتم تا هم از تلاش و کوشش زنان ایران زمین در جهت رفع تبعیض ها و استیفای حقوق و تحقق عدالت جنسیتی تقدیر کنم و صدای زنان خاموشی باشم که در نهایت عزت و آبرومندی در حفظ کیان خانواده و رشد جامعه و دستیابی به اهداف توسعه پایدار، متوازن، همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا شجاعی: حضورم براساس تکلیف تاریخی است

زهرا شجاعی: حضورم براساس تکلیف تاریخی است