مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-15پزشكي

چه نکات بهداشتی باید حین آزمون دانش آموزان رعایت شود؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی هنگام برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم تاکید کرد.

- دکتر ابراهیم شکیبا اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری و به منظور حفظ سلامتی این افراد، والدین و کارکنان مدارس رعایت نکات زیر به جلوگیری از گسترش این بیماری کمک شایانی می کند.

شکیبا با بیان اینکه مسئولین مدارس براساس پروتکل های بهداشتی قبل و بعد از هر امتحان باید نسبت به گندزدایی محل آزمون اقدام کنند، افزود: همچنین باید از بزرگترین فضاهای موجود برای انتخاب مرکز آزمون و حضور دانش آموزان استفاده شود.

وی با اعلام اینکه استفاده از ماسک نیز برای دانش آموزان و تمام عوامل اجرایی مدرسه الزامی می باشد و باید خانواده ها از قبل در جریان این موضوع قرار گیرند، عنوان کرد: همچنین استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک سه لایه برای کارکنان و مراقبین مراکز امتحانی الزامی است.

شکیبا اظهار کرد: باید صابون مایع و محلول ضدعفونی دست به مقدار کافی و متناسب تامین شود و فاصله گذاری مناسب بین دانش آموزان (دو متر) رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه نکات بهداشتی باید حین آزمون دانش آموزان رعایت شود؟

چه نکات بهداشتی باید حین آزمون دانش آموزان رعایت شود؟