مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-15سياسي

منفعت واگذاری زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم برسد


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتقال منطقه دوم نیروی دریایی ارتش از بوشهر به بندر جاسک، در جلسه با وزیر محترم دفاع به جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین های نیروی دریایی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز پس از دیدار با وزیر دفاع در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم به کارگیری نیروهای متخصص بومی در حوزه مدیریت مجموعه های نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یکی از بزرگ ترین مجموعه های سرمایه گذاری در حوزه انرژی است که سهام عمده شرکت هایی از قبیل پتروشیمی های پردیس، بوشهر، مرجان، زاگرس، همت و پالایشگاه ستاره سبز خلیج فارس در عسلویه و کنگان را در اختیار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در دیدار با وزیر محترم دفاع، به استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای متخصص و توانمند بومی که تاکنون مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته اند، در بدنه مدیریتی شرکت های زیرمجموعه ساتا تأکید کردیم و امیر حاتمی دراین خصوص دستوراتی را صادر کردند.

وی محدودیت زمین برای اجرای پروژه های مسکن و تأمین نیازمندی های جمعیتی آینده را از مشکلات عمده مرکز استان ذکر کرد و توضیح داد: بیشتر از 50 درصد اراضی شهر بوشهر در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت واگذاری زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم برسد

منفعت واگذاری زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم برسد