مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-15سياسي

حمله به مدرسه دخترانه در کابل برای انحراف افکار عمومی از جنایات غزه بود


روحانی افغانستانی مقیم ایران با اشاره به اینکه حوادث غزه و کابل از هم قابل تفکیک نیست، گفت: حمله به مدرسه دخترانه در کابل در واقع برای انحراف افکار عمومی از جنایات غزه بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید ثارالله ظهوری  در نشستی مجازی که امروز به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر افغانستان اظهار کرد: اگر عامل این حوادث تروریستی را داعش بدانیم باید به این نکته توجه شود که این گروه تروریستی قبلاً این اقدامات را باافتخار بر عهده می گرفت اما تاکنون داعش مسؤولیت حادثه دشت برچی را بر عهده نگرفته چراکه طراحان  اصلی و اربابان این جریان به او چنین دستور داده اند که موضع گیری نکند.

دبیر مجمع رحمای بنیاد فرهنگی اجتماعی خاتم الاوصیا(عج) افزود: با این راهبرد اکنون برخی از مردم افغانستان و منطقه درباره عامل این حوادث تروریستی دولت افغانستان، بعضی گروه طالبان و برخی دیگر جریان داعش را مسئول و مجری این حوادث می دانند و دچار سردرگمی شده اند، دشمن هم می خواهد ما را درگیر جزییات کند که از طراح اصلی این اقدامات غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر اخبار رصد شود پس از حادثه منطقه شیعه نشین دشت برچی، شاهد عملیاتی انتحاری در مسجد اهل سنت در حومه کابل در منطقه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به مدرسه دخترانه در کابل برای انحراف افکار عمومی از جنایات غزه بود

حمله به مدرسه دخترانه در کابل برای انحراف افکار عمومی از جنایات غزه بود