مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-15اقتصادي

سهم بری آموزش عالی از بودجه سالانه به 2 درصد رسید


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سهم بری آموزش عالی از کل بودجه سالانه کشور اکنون به حدود دو درصد رسیده است.

- ، محمدتقی نظرپور عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه تخصصی فناوری نوین شهرستان آمل افزود: این در حالی است که طی ربع قرن گذشته تعداد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در کشور افزایش قابل توجهی داشته، اما اعتبارات اختصاصی متناسب با این توسعه متوازن، کاهشی بوده است.

وی افزود: با وجود اختصاص بودجه ها به برخی دستگاه های اجرایی در کشور در اختصاص بودجه به دانشگاه ها و وزارت علوم از زمان تخصیص تا هزینه کرد آن، تاکید و توجه جدی بر صرفه جویی دارند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با تاکید بر اینکه اکنون چاره ای به جز تنوع بخشی به منابع اعتباری نداریم و باید از مشارکت های خیران نیز بهره مند شویم، تصریح کرد، هم اکنون کل فضاهای آموزشی و خدماتی در بحث آموزش عالی در کشور به حدود 9 میلیون و800 هزار متر مربع رسیده و برای نگهداری و توسعه این اماکن نیازمند جدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در افزایش بودجه های سالانه به این وزارتخانه هستیم.

لزوم بهره گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی در مدیریت اجرایی مازندران نظرپور در بخش دیگری با تاکید بر اینکه اکنون موضوع مدیریت سبز در دانشگاه ها مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بری آموزش عالی از بودجه سالانه به 2 درصد رسید

سهم بری آموزش عالی از بودجه سالانه به 2 درصد رسید