مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-15سياسي

فعال کردن هویت اجتماعی شبکه تبلیغ، راهبرد تبلیغات اسلامی رزن


همدان_ اثرگذاری مجموعه تبلیغی و فرهنگی از بستر ایجاد هویت و شاکله اجتماعی برای هر کدام از نهادها و تشکلهای عضو شبکه تبلیغ، راهبرد اساسی اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین بوده است.

- - گروه استان ها: تحول در امر تبلیغ و ایجاد زیرساخت های تبلیغی و فرهنگی مناسب شرایط روز جامعه بخصوص در عرصه سبک زندگی یکی از مهمترین اقداماتی است که مجموعه های فرهنگی فعال در جبهه فرهنگی انقلاب سلامی باید به آن اقدام کنند.

در این راستا شاید یکی از مهمترین نهادها و دستگاه های فرهنگی که بخصوص در زمینه سبک زندگی و حوزه تبلیغ معارف ایرانی و اسلامی از جایگاه برجسته برخوردار است مجموعه تبلیغات اسلامی و شبکه تبلیغی ذیل این مجموعه است، این نهاد را باید یکی از مهمترین عناصر شکل دهنده دستگاه فرهنگی و تبلیغی در حوزه سبک زندگی و مباحث معرفتی در کشور دانست.

تحول شکل گرفته در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین در سال های اخیر موجب ایجاد بستر و زمینه اثرگذاری بیشتر و شکل گیری هویت و جایگاه برجسته امر تبلیغ شده است.

اثر گذاری مجموعه شبکه تبلیغ از بستر ایجاد هویت و شاکله اجتماعی برای هر کدام از نهادها و تشکلهای عضو شبکه تبلیغ، راهبرد اساسی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن هویت اجتماعی شبکه تبلیغ، راهبرد تبلیغات اسلامی رزن

فعال کردن هویت اجتماعی شبکه تبلیغ، راهبرد تبلیغات اسلامی رزن