مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-15پزشكي

فوت 5 بیمار بوشهری مبتلا به کرونا/14 بیمار در وضعیت حاد تنفسی هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهری از فوت پنج بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 90 مورد جدید ابتلا در 24 ساعت گذشته شناسایی شده که با این وجود موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به حدود 40 هزار نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: میزان بستری های روزانه کرونایی در این استان از 120 نفر در شبانه روز به 70 نفر رسیده و از تعداد موارد جدید در استان 70 نفر از بیماران در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

وی توضیح داد: در شبانه روز گذشته 5 بیمار کرونایی دیگر شامل 3 مرد و 2 زن با سابقه بیماری زمینه ای در سنین 58 تا 67 در بیمارستان های استان بوشهر فوت کردند که بر این اساس تعداد فوتی ها به یک هزار و 105 نفر رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 14 بیمار کرونایی استان بوشهر در وضعیت حاد قرار دارند و با کمک دستگاه تنفس می کنند.

کشمیری عنوان کرد: بر اساس بررسی ها بیش از 65 درصد از ابتلا به بیماری کرونا به سبب دورهمی های خانوادگی و حضور در تجمعات بدون رعایت پروتکل بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 5 بیمار بوشهری مبتلا به کرونا/14 بیمار در وضعیت حاد تنفسی هستند

فوت 5 بیمار بوشهری مبتلا به کرونا/14 بیمار در وضعیت حاد تنفسی هستند