مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-15سياسي

جلیلی: برخی از سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سعید جلیلی با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم هستیم گفت: - جلیلی: برخی از سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم سعید جلیلی با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم هستیم گفت: این تصیمیم برای 4 سال کشور مهم است چرا که در 8 سال گذشته راه های بسیاری غلطی در کشور انجام شد که فشار ها را بر مردم افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سعید جلیلی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سعید جلیلی با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم هستیم گفت: این تصیمیم برای 4 سال کشور مهم است چرا که در 8 سال گذشته راه های بسیاری غلطی در کشور انجام شد که فشار ها را بر مردم افزایش داد.

وی افزود: امیدوارم عرصه اقناع مردم برای برنامه ها باشد و من فکر می کنم مردم ما خودشان باید فضای انتخابات را رعایت کنند و مردم به مانند کسانی هستند که نامزد های انتخاباتی باید برنامه خود را به آن ها ارائه دهند.

جلیلی تصریح کرد: در این عرصه رقابت هایی که صورت می گیرد مهم است و از ان مهمتر پاسخ هایی است که داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: برخی از سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم

جلیلی: برخی از سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم