مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-15سياسي

بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان تا دوماه آینده


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با بیان اینکه اجرای فاز سوم خط 6 مترو در اولویت عملیات اجرایی قرار دارد، گفت: امید است که طی دوماه آینده ایستگاه های شهرک آزمایش و باقرخان به شهروندان تحویل داده شود.

- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با بیان اینکه اجرای فاز سوم خط 6 مترو در اولویت عملیات اجرایی قرار دارد، گفت: امید است که طی دوماه آینده ایستگاه های شهرک آزمایش و باقرخان به شهروندان تحویل داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاح و بهره برداری از ایستگاه های اقدسیه و مرزداران در خطوط 3 و 6 مترو تهران با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی؛ پیروز حناچی، شهردار تهران؛ محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای اسلامی شهر تهران؛ سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم همزمان با افتتاح ایستگاه مرزداران، شهرداران مناطق یک و دو شهرداری با حضور در ایستگاه اقدسیه، اقدام به افتتاح این ایستگاه در خط 3 مترو تهران کردند.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، درباره ایستگاه مرزداران، گفت: خط 6 شامل چهار فاز است که این ایستگاه در فاز دو خط 6 متروی تهران قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان تا دوماه آینده

بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان تا دوماه آینده