مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-15اجتماعي

درخشش 50 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی در کنکور


رییس آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: پس از اعلام نتایج نهایی مراکز آموزش عالی 50 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی توانستند به مراکز آموزش عالی راه یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی، مهدی قاسمی پور  با اشاره به درخشش دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی در کنکور 1399 اظهار کرد: از تعداد 50 دانش آموز راه یافته به مراکز آموزش عالی، تعداد  10 دانش آموز توانستند حائز رتبه ها دورقمی و سه رقمی در کنکور شوند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی یادآور شد: همواره مدال افتخار بر گردن کسانی درخشیدن می گیرد که از دشواری ها نهراسیده و با اراده ای پولادین قدم در کوره راه علم می گذارند تا به پشتوانه ی همتی که دارند مشعلی بیفروزند از جنس قدرت و  استعداد بی پایان و روشن کنند این راه پرپیچ وخم را و برسند به منتهاالیه آنی که سزاوارش هستند.

وی ادامه داد: به خود می بالیم که پیام آور موفقیت غرور­آفرین نوابغی در کنکور سراسری سال 1399 هستیم  که جامه ی واقعیت بر پیکره ی واژگانی چون تلاش، استقامت و شکیبایی پوشاندند دانش آموزانی که ثابت کردند محدودیت جسمانی دلیلی بر کناره گیری از میدان رقابت نیست و درنهایت آنان هستند که قهرمانان حقیقی این آزمون سرنوشت سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 50 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی در کنکور

درخشش 50 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی در کنکور