مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-15سياسي

جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین های نیروی دریایی در بوشهر


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین های نیروی دریایی در بوشهر تاکید کرد.

- ، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیگیری دو موضوع مهم که از مطالبات به حق و دیرینه مردم استان بوشهر است دیداری را با وزیر دفاع داشتم.

وی با اشاره به لزوم به کارگیری نیروهای متخصص بومی در حوزه مدیریت مجموعه های نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یکی از بزرگترین مجموعه های سرمایه گذاری در حوزه انرژی است که سهام عمده شرکت هایی از قبیل پتروشیمی های پردیس، بوشهر، مرجان، زاگرس، همت و پالایشگاه ستاره سبز خلیج فارس در عسلویه و کنگان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر محترم دفاع، به استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای متخصص و توانمند بومی که تاکنون مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته اند، در بدنه مدیریتی شرکت های زیرمجموعه ساتا تأکید کردیم و امیر حاتمی در این خصوص دستوراتی را صادر کردند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی محدودیت زمین برای اجرای پروژه های مسکن و تأمین نیازمندی های جمعیتی آینده را از مشکلات عمده مرکز استان ذکر کرد و اذعان نمود: بیشتر از 50 درصد اراضی شهر بوشهر در اختیار مجموعه های نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین های نیروی دریایی در بوشهر

جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین های نیروی دریایی در بوشهر