موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-15فرهنگي

ستاره های فیلمسازی هم آگهی ساز می شوند؟ً!


ساخت آگهی های تبلیغاتی با حضور چهره های هنری و ورزشی امری متداول در تمام دنیا است و در ایران هم بازیگران و ورزشکاران سال هاست پا به این عرصه گذاشته اند.

- اما به نظر می رسد با گذر از دورانی که انتقادها برای کار تبلیغاتی بیشتر به بازیگرها محدود می شد حالا باید شاهد حضور کارگردان های مطرح سینما هم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همه کشورهای جهان برندهای مشهور آرایشی، بهداشتی، پوشاک و صنعتی برای تبلیغ محصولات خود، بیشتر سراغ چهره هایی می روند که مورد توجه مردم باشند و در هر مقطعی تعداد خاصی چهره هنری یا ورزشی در بورس قرار می گیرند.

اما ماجرای تبلیغات در ایران همیشه با نگاه دیگری مورد قضاوت و نقد قرار گرفته و حتی یک زمانی انگار باید تابوشکنی اتفاق می افتاد.

در سال های گذشته برخی آگهی های بازرگانی پخش شده از تلویزیون با حضور یک بازیگر یا ورزشکار (بیشتر فوتبالیست) چنان با انتقاد روبرو شده که گویی چهره مورد نظر همه هنر و اعتبار خود را به پول فروخته و اصلا توقع نمی رود که چهره های محبوب در چنین عرصه ای دیده شوند.

البته شاید این برداشت بیراه هم نباشد چون خیلی از این آگهی های تبلیغاتی نه تنها هیچ ایده و خلاقیتی نداشتند بلکه گاهی به دلیل نبود ایده و نیز بی توجهی به مسائلی جانبی مثل محیط زیست به ضد تبلیغ بدل شده اند و در نهایت آنچه باقی ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های فیلمسازی هم آگهی ساز می شوند؟ً!

ستاره های فیلمسازی هم آگهی ساز می شوند؟ً!