مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-15دانش

اعتبار سالانه دانشگاه های مازندران کم است


رییس دانشگاه مازندران، به پایین بودن واختصاص کم اعتبار ملی و سالانه به این واحد دانشگاهی و دانشگاه های زیرپوشش این نهاد آموزشی در استان انتقاد کرد.

- ، کوروش نوذری بعدازظهر شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه تخصصی فناوری نوین شهرستان آمل که معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشت، گفت، در حالی که دانشگاه مازندران به عنوان یک دانشگاه مهم قدیمی و محوری در استان و حتی استان های شمالی کشور مطرح است و به لحاظ برخورداری از موقعیت های دریایی، جنگلی و کوهستانی و شرایط خاص صنعتی و کشاورزی استان، متأسفانه در توزیع اعتباری سالانه به این استان بی مهری صورت می گیرد.

وی، با بیان اینکه مازندران از نظر تعداد مراکز آموزشی یکی از استان های برخوردار در کشور است و جمعیت استان نیز اکنون حدود سه میلیون و400 هزار نفر رسیده است، افزود: در توزیع اعتباری، دانشگاه مازندران به اندازه کمتر از استان سمنان بودجه دریافت می کند.

وی ابراز امیدواری کرد، که انتظار هست از وزارت علوم با توجه به شرایط خاص استان، در پرداخت اعتبارهای سالانه دانشگاه ها نیز عدالت رعایت و حاکم شود.

کمک به بهبود وضعیت آموزشی استان رییس دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه انتظار هست در راستای ارتقای علمی و آموزشی استان، همه ظرفیت های اداری و اجرایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار سالانه دانشگاه های مازندران کم است

اعتبار سالانه دانشگاه های مازندران کم است