مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-15اقتصادي

80 درصد شرکت های سرمایه پذیر عدالت بخش دوم سود سهام عدالت را واریز کردند


در حالی که نیمی از سود شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت قبل از آغاز سال جاری به حساب سهامداران واریز شده بود، برای واریز نیمه دوم سود تاکنون فقط 80 درصد سود شرکت های سرمایه پذیر واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سود شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1398 کل کشور در روزهای پایانی اسفند 99 به میزان 50 درصد واریز شد و قرار بر این شد که نیمه دوم سود سهام شرکت های سرمایه پذیر عدالت در سال جاری واریز شود، اما با گذشت دو ما از سال هنوز خبری از سود مرحله دوم سهام عدالت نیست.

خبرنگار فارس در این زمینه پیگیری های مختلف از سازمان ها و مسؤولان مربوطه به عمل آورد و بر اساس اطلاعاتی که کسب کرد تاکنون حدود 80 درصد سود شرکت های سرمایه پذیر واریز شده و هنوز 20 درصد سودها مانده است، در این زمینه نامه ای به شرکت های سرمایه پذیر ارسال شده است که برای واریز سود 50 درصد دوم هر چه زودتر اقدام کنند.

به هر حال دست اندرکاران می گویند تا زمانی که کل سود شرکت ها واریز نشود، امکان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت به صورت یکجا وجود ندارد، چون جمعیت مشمول سهام عدالت حدود 49 میلیون نفر هستند و واریز سود سود پراکنده این افراد در شرکت های مختلف که شامل 36 شرکت بورسی است، که البته از این تعداد 29 شرکت سودآور بوده و 7 شرکت سودی نداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد شرکت های سرمایه پذیر عدالت بخش دوم سود سهام عدالت را واریز کردند

80 درصد شرکت های سرمایه پذیر عدالت بخش دوم سود سهام عدالت را واریز کردند