مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-15سياسي

برگزاری همایش معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی


همایش ویدئوکنفرانسی معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد کشور با هدف «تحقق سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضاییه و همچنین اوامر رییس سازمان و رضایت مندی بیشتر مراجعین» برگزار شد.

- همایش ویدئوکنفرانسی معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد کشور با هدف تحقق سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضاییه و همچنین اوامر رییس سازمان و رضایت مندی بیشتر مراجعین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش معاونین امور اسناد ادارات کل ثبت استان ها ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی و موثر همکاران در راستای اهداف عالی ریاست سازمان، طرح جهادی مختومه نمودن یک میلیون پرونده اجرا در سراسر کشور را ابلاغ کرد.

مهدی اقبال با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی مبنی بر رسیدگی به پرونده های سنوات قبل و بروز کردن دوایر اجراست، بر لزوم تلاش برای تحقق کامل حذف فیزیکی پرونده ها که هم اکنون بصورت پایلوت در چند استان در حال انجام است که بزودی با رفع اشکالات سراسری خواهد شد، تاکید کرد.

وی با بیان لزوم تعیین تکلیف و امحاء پرونده های قبلی با هماهنگی دفتر حقوقی سازمان و اسناد ملی به حذف بایگانی ها و بهبود فضای فیزیکی ادارات اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی

برگزاری همایش معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی