مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-15اقتصادي

مناسب سازی حقوق بازنشستگان دراردبیل امیدواری را دو چندان کرده است


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در استان اردبیل امیدواری را به تغییر زندگی دو چندان کرده است.

- ، افشین شیرزاده ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: سالی که گذشت سال حساس و مهمی برای کشور در رفع تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و گذر از شرایط سخت کرونایی بود که این اوضاع شرایط اقتصادی سختی را نیز برای مردم در حوزه های مختلف رقم زد.

وی به کسادی تولید، فعالیت اصناف و عدم رونق صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: همه این شرایط به کاهش منابع درآمدی سازمان منجر شده چرا که درآمد سازمان تأمین اجتماعی متناسب با وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم کشورمان رشد کرده و یا رو به کاهش می گذارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل اثرگذاری مستقیم این منابع درآمدی را در بهبود شرایط سازمان یادآور شد و تصریح کرد: 90 درصد تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی از محل حق بیمه است که در دل فعالیت اصناف، مشاغل، تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار گرفته است.

شیرزاده افزود: ما نه تنها در این شرایط سخت دست از ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی برنداشتیم بلکه با تدبیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گام اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان و در گام بعدی ارائه خدمات الکترونیکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی حقوق بازنشستگان دراردبیل امیدواری را دو چندان کرده است

مناسب سازی حقوق بازنشستگان دراردبیل امیدواری را دو چندان کرده است