مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-15سياسي

مردم به کسی رای بدهند که گرایش به دشمن نداشته باشد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه انتخابات نماد نظام مردم سالاری در کشور است، گفت: مردم به کسی رأی بدهد که به سمت دشمن گرایش نداشته باشد و در عمل کشور را مستقل و با بصیرت اداره کند.

- یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران ارتباط مستقیم با ایفای نقش مؤثر مردم در سرنوشت خود است؛ این مهم در منطقه بی بدیل است چرا که مردم طبق مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در تمامی امورات کشور تصمیم گیرنده هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن درحالیکه مدعی حمایت از مردم سالاری است اما انتخابات ما را محکوم می کند، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین نمادهای اجرای مردم سالاری در هر کشوری است، در حالی که دشمنان غربی مدعی حمایت از مردم سالاری هستند اما انتخابات در ایران آن ها را عصبانی می کند! این فرمانده سپاه با اشاره به ایفای نقش مردم در تمامی 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی در امر انتخابات، یادآور شد: مردم کشور در امور مختلف کشور دخیل بودند و ارکان تصمیم گیری در نظام طی این سال ها با رأی و نظر مردم روی کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به کسی رای بدهند که گرایش به دشمن نداشته باشد

مردم به کسی رای بدهند که گرایش به دشمن نداشته باشد