مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-15سياسي

انصراف نیکزاد از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری


نایب رییس مجلس از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

  متن این پیام ها به شرح ذیل است: وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجربیات این سال ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت های بی نظیرر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

در این مدت به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم، چون معتقد بودم این کار همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد، اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی ها و جلسات متعددی را برای یک حضور مؤثر انجام دادم.

اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان حضرت آیت الله رییسی با همین دغدغه ها پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می دارم.

ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروی حضرت آیت الله رییسی به کار خواهم بست؛ چراکه معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف نیکزاد از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری

انصراف نیکزاد از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری