مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-15سياسي

تحولات فرهنگی استان بوشهر قابلیت الگوشدن در کشور را دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و می تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در وبینار بررسی برنامه های فرهنگی - تبلیغی استان بوشهر اظهار داشت: نگاه تحول آفرین سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف تمدنی، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: حرکت انجام شده یک تحول بر مبنای مطالبات جامعه هدف و نگاه آمایشی به جغرافیای مورد نظر است که با بررسی های دقیق انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و با یک برنامه ریزی دانشی و موضوعیت اشرافی و نظارت کارآمد انجام شده و منشأ حرکت خوبی است.

وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده استان بوشهر در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و حتی حوزه علم و فن آوری تصریح کرد: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: با برنامه ریزی های مناسبی نظیر همین برنامه ای که مدیرکل تبلیغات بوشهر ارائه کرد و پشتیبانی مناسب و اشراف و نظارت بالاتر و تسریعی که در انجام کارها انجام می گیرد، می تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات فرهنگی استان بوشهر قابلیت الگوشدن در کشور را دارد

تحولات فرهنگی استان بوشهر قابلیت الگوشدن در کشور را دارد