مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-15بين الملل

گزارش واحد اطلاعات ارتش و سپاه از خرمشهر


رژیم عراق که پس از تحمل تلفات بسیار در سلسله عملیات های رزمندگان ایران در هشت ماه اخیر برای آزادسازی مناطق اشغالی استان خوزستان (ثامن الائمه (ع)، - رژیم عراق که پس از تحمل تلفات بسیار در سلسله عملیات های رزمندگان ایران در هشت ماه اخیر برای آزادسازی مناطق اشغالی استان خوزستان (ثامن الائمه (ع)، طریق القدس و فتح المبین) با کمبود نیروی انسانی مواجه شده است، با فراخواندن افراد دیگری برای حضور در ارتش این کشور، به شرکت تمامی توده های مردمی در جنگ با ایران اصرار می ورزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شانزدهم عملیات بیت المقدس با محوریت بازپس گیری بخش هایی از خاک کشورمان انجام شد.

این عملیات که آن را می توان یکی از عملیات های پر غرور دوران دفاع مقدس دانست، فرازوفرودهای بسیاری داشته که درنهایت نیز با پیروزی ایران و بازپس گیری مجدد خرمشهر از دست دشمن بعثی همراه بود.

تک نیروهای ایرانی برای بازپس گیری خاک میهن امروز نیروهای ایران به مواضع نیروهای عراقی در محور پاسگاه شهابی، که از دیروز بار دیگر به اشغال آن ها درآمده است، حمله کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش موفقیت دیروز عراقی ها در اشغال پاسگاه شهابی را ناشی از آرایش نامناسب نیروهای خودی در این منطقه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش واحد اطلاعات ارتش و سپاه از خرمشهر

گزارش واحد اطلاعات ارتش و سپاه از خرمشهر