مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-15اقتصادي

ساخت و ساماندهی 3500 کیلومتر راه روستایی در کشور


معاون وزیر راه و شهر سازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سه هزار و 500 کیلومتر راه روستایی در کشور بعد از بهسازی و ساخت آماده آسفالت شد.

- ، داریوش امانی ظهر شنبه در بازدید از راه های روستایی خوی اظهار کرد: اعتبارات ساخت و توسعه راه های روستایی استانی شده و با توجه به مختصات و شرایط ابلاغ شده با تخصیص قیر لازم بزودی کار آسفالت آنها نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: در کشور سه هزار و 500 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار 1 و 2 بعد از بهسازی و ساخت، آماده آسفالت شده است و بیش از سه هزار کیلومتر هم در مناطق روستایی در حال زیر سازی برای ساخت و آماده سازی برای آسفالت است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه بهسازی و آسفالت راه روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت قرار دارند که تعداد این روستاها در استان 604 روستا است.

ارسلان شکری افزود: در حال حاضر 300 کیلو متر راه روستایی در استان بهسازی شده است که با تخصیص اعتبار و با رعایت شاخص های برخورداری یا عدم برخورداری روستاها آسفالت می شوند.

وی با بیان اینکه استان از لحاظ آسفالت راه های روستایی از میانگین کشوری 8 درصد عقب هست، اظهار کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی بخشی از این عقب ماندگی ها جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساماندهی 3500 کیلومتر راه روستایی در کشور

ساخت و ساماندهی 3500 کیلومتر راه روستایی در کشور