مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-15پزشكي

تعیین 16 مرکز برای تزریق واکسن کرونا در استان ایلام


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 16 مرکز تجمیعی مختص تزریق واکسن کرونا در استان مشخص شده و با کمترین شلوغی تزریق واکسن کرونا گروه های سنی تعریف شده در حال انجام است.

- ایسنا/ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 16 مرکز تجمیعی مختص تزریق واکسن کرونا در استان مشخص شده و با کمترین شلوغی تزریق واکسن کرونا گروه های سنی تعریف شده در حال انجام است.

دکتر جمیل صادقی فر در نشست مقابله با کرونا استان، اظهار کرد:از مجموع 122 بستری موجود استان 76 مورد مربوط به شهرستان ایلام است که این زنگ خطری جدی برای شهروندانی است که در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری می کنند.

وی از آغاز تزریق واکسن کرونا رده سنی 75 سال در استان خبر داد و گفت: همچنان سهیمه واکسن این گروه به استان ارسال نشده ولی با استفاده از ظرفیت موجود این واکسن به گروه های اعلام شده تزریق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: 16 مرکز تجمیعی مختص تزریق واکسن کرونا در استان راه اندازی شده و با کمترین شلوغی تزریق واکسن کرونا گروه های سنی تعریف شده در حال انجام است.

صادقی فر تاکید کرد: چنانچه مردم استان از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند زیرساخت و امکانات لازم برای تزریق 2 هزار دوز واکسن روزانه در استان بدون هیچگونه تجمعی مهیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 16 مرکز برای تزریق واکسن کرونا در استان ایلام

تعیین 16 مرکز برای تزریق واکسن کرونا در استان ایلام