مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-15سياسي

رسیدگی به پروژه های اجرایی گیلان باید در اولویت برنامه های نمایندگان باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان همگرایی و هماهنگی نمایندگان مردم گیلان در مجلس را از بسیاری استان ها جلوتر ذکر کرد و گفت: رسیدگی به پروژه های اجرایی گیلان باید در اولویت برنامه های نمایندگان باشد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان همگرایی و هماهنگی نمایندگان مردم گیلان در مجلس را از بسیاری استان ها جلوتر ذکر کرد و گفت: رسیدگی به پروژه های اجرایی گیلان باید در اولویت برنامه های نمایندگان باشد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مجمع نمایندگان استان با تبریک ایام فرخنده عید فطر و تسلیت حادثه کشته شدن دختران افغانی و جوانان فلسطینی اظهار کرد: حمله دیوانه وار رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین نشاندهنده سراسیمگی صهیونیست ها است.

وی به تلاش نمایندگان مجلس در عرصه های کشوری، استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: نمایندگان کار سخت و پیچیده ای به عهده دارند و در مجموع نمایندگان استان در طول یک سال گذشته دغدغه مند هستند و فعالیت خوبی دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت و برنامه ریزی نمایندگان مجلس در عرصه های کلان اجتماعی اثرگذار است، تصریح کرد: اگر نمایندگان مردم گیلان در مجلس اینگونه پیش بروند آینده استان امیدوارکننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پروژه های اجرایی گیلان باید در اولویت برنامه های نمایندگان باشد

رسیدگی به پروژه های اجرایی گیلان باید در اولویت برنامه های نمایندگان باشد